این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد ویپ دخان سون کاملا محفوظ می باشد

فروشگاه اینترنتی ویپ دخان سون بزرگترین فروشگاه اینترنتی ویپ و ایجوس در ایران
ویپ دخان سون لوازم جانبی کارتریج کارتریج گیک ویپ مرو آیو | GEEKVAPE MERO AIO POD
کارتریج گیک ویپ مرو آیو | GEEKVAPE MERO AIO POD

کارتریج گیک ویپ مرو آیو حجم 3 میلی لیتر

GEEKVAPE MERO AIO POD 3ml

170,000 تومان

:: قابل ذکر است که قیمت درج شده در سایت برای یک عدد کارتریج می باشد.

با محصولات مشابه مقایسه کن
گیک ویپ
نام برند : گیک ویپ
+ موارد بیشتر
محصولات مرتبط با این محصول

کارتریج گیک ویپ مرو آیو | GEEKVAPE MERO AIO POD

کارتریج مرو آیو گیک ویپ Geekvape Mero Aio Cartridge یکی از برترین محصولات تولید شده توسط کمپانی گیک ویپ است که در زمینه قطعات و لوازم جانبی ویپ توانسته سر و صدای بسیار زیادی به پا کند. این قطعه به دلیل کارایی بسیار بالا، قیمت مقرون به صرفه، دوام مناسب و . . . می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای سرمایه گذاری به حساب بیاید. با خرید این محصول می‌توانید عمر و توان بسیار زیادی را به ویپ خود هدیه دهید.

همانطور که می‌دانید، ویپ نیز همانند سایر محصولات موجود در بازار نیاز منطقی به تعویض قطعات پس از گذشت مدت زمان نسبتا مشخصی دارد. از آن جایی که این قطعات مصرفی هستند، به راحتی می‌توان بر اساس نوع محصول خود آن را انتخاب کنید و برای ویپ خود استفاده کنید. قبل از این که نیاز به تعویض کارتریج اصلی دستگاه خود و جایگزینی آن با کارتریج مرو آیو Geekvape Mero Aio Cartridge باشید، بهتر است حتما به علایم مربوط به نیاز برای تعویض را نیز در نظر بگیرید. شایع‌ترین مشخصه برای این موضوع این است که کمی احساس سوختگی در هنگام ویپینگ تجربه کنید. پس از به وجود آمدن این شرایط در هنگام ویپینگ، بهترین مشخصه این است که کارتریج و کویل خود را عوض کنید.

کارتریج مرو آیو Geekvape Mero Aio Cartridge را می‌توان یک گزینه بسیار مناسب برای تعویض در نظر گرفت. با استفاده از این کارتریج، می‌توان به بهترین شکل ممکن در زمینه افزایش عطر و طعم ویپینگ خود لذت ببرید. جنس بدنه کارتریج مرو آیو Geekvape Mero Aio Cartridge بسیار مقاوم بوده و از نظر عملکرد می‌توان اطمینان داشت که این محصول به مدت زمان نسبتا طولانی نیازی به هیچگونه تغییر در زمینه کارتریج نخواهید داشت. کارتریج مرو آیو گیک ویپ Geekvape Mero Aio Cartridge را می‌توانید از فروشگاه دخان سون خریداری کنید.

هیچ خصوصیاتی برای این محصول ثبت نشده است

محصولات مکمل
محصولات مشابه