این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد ویپ دخان سون کاملا محفوظ می باشد

فروشگاه اینترنتی ویپ دخان سون بزرگترین فروشگاه اینترنتی ویپ و ایجوس در ایران

همه چیز درباره دستگاه کالیبورن

همه چیز درباره دستگاه کالیبورن
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/02/25 0 نظر

در این مقاله قصد داریم دستگاه کالیبورن جی دو  مورد بررسی قرار دهیم. امروزه با پیشرفت فناوری مشاهده میکنید که خانواده کالیبرن  Uwell هر روز گسترده‌تر میشود. یکی دیگر از اعضای جدید به نام Caliburn G2 اندکی پس از انتشار Caliburn AK2 ظهور پیدا کرد. این سیستم به طور عمده از Caliburn G ارتقا یافته است.

در این مقاله قصد داریم دستگاه کالیبورن جی دو  مورد بررسی قرار دهیم. امروزه با پیشرفت فناوری مشاهده میکنید که خانواده کالیبرن  Uwell هر روز گسترده‌تر میشود. یکی دیگر از اعضای جدید به نام Caliburn G2 اندکی پس از انتشار Caliburn AK2 ظهور پیدا کرد. این پاد سیستم به طور عمده از Caliburn G ارتقا یافته تر است. این مورد، ویژگیهای بسیاری را به ارث میبرد که باعث محبوبیت Caliburn G شده است، اما با چند تغییر جدید که آن را حتی بهتر میکند؛ بنابراین چه چیز جدیدی در دستگاه کالیبورن جی دو وجود دارد که آن را متمایز کرده است؟ بیایید آن را در این مقاله بررسی کنیم.

دستگاه کالیبورن جی دو

کیت ویپ کالیبورن جی یک دستگاه جالب است که طراحی ساده‌ای دارد. استفاده از آن به همین واسطه بسیار راحت شده است. این جمع و جور بودن باعث شده است تا حمل آن نیز در حال حرکت، آسان شود. وجود باتری 750 میلی‌آمپر آن نیز، باعث شده است تا کارکرد آن برای یک روز کامل در بالاترین حد خود باشد. شارژ سریع دستگاه نیز،  USB-C است. کامدهی مطلوب در طول روز با منبع تغذیه 18 واتی بسیار قابل‌توجه است. 

نکات قابل‌توجه در بررسی عملکرد دستگاه کالیبورن جی دو

کارتریج دستگاه کالیبورن جی دو

با تنظیم جریان هوا پیشروتر از Caliburn G ارائه میشود. برخلاف Caliburn G برای تنظیم جریان هوا با چرخش 180 درجه کارتریج، یک چرخ دنده قابل تنظیم در پایین کارتریج Caliburn G2 وجود دارد. Caliburn G2 دارای یک دریچه بررسی e-liquid در بالای بدنه مانند Caliburn A2 برای بررسی راحت e-liquid در هر زمان بوده و دارای ظرفیت باتری 750 میلی آمپر ساعتی است که از محصولات قبلی سری Caliburn بیشتر است. با داشتن ویبره، می‌توانید بدون نگاه کردن به دستگاه از عملکرد دستگاه مطلع شوید.

این کیت دارای مجموعه ای از ویژگیهای مفید و عملکرد بالا است. کالیبرن G2 با وزن خالص تنها 36 گرم، بسیار سبک و جمع و جور است و به راحتی میتوان آن را حمل کرد. دستگاه کالیبورن جی دو همچنین از کارتریج های جایگزین با طراحی خارق العاده استفاده میکند که ظرفیت 2 میلی لیتری دارند. کارتریج ها را می توان به راحتی از طریق درگاه پرکننده جویس که در بالای غلاف قرار دارد پر کرد. با برداشتن قطعه لبی از بقیه کارتریج به راحتی میتوان به آن دسترسی داشت. کویل‌های مورد استفاده درکارتریجهای جایگزین Caliburn G2 قابل تعویض هستند. این شرایط  به این معنی است که این کیت سازگاری زیادی با محیط زیست دارد. این دستگاه دارای توان خروجی ثابت 18 وات بوده و عملکردی موثر و متنوع ایجاد می‌کند.

 

بررسی عملکرد دستگاه کالیبورن جی

ویژگیهای اصلی دستگاه کالیبورن

دستگاه کالیبورن جی دو ویژگی‌های منحصربفرد و مفیدی دارد که باید با آن‌ها آشنا شوید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کارتریج جدید 2Caliburn G به روز شده، با تنظیم جریان هوا پیشروتر از Caliburn G
  • کارتریج پرکننده باعث بررسی ایجوس در هر زمان میشود.
  • باتری داخلی آن دارای 750 میلی آمپر ساعتی و ظرفیتی بزرگتر از سری قدیمی کالیبرن را دارا است.
  • دارای پشتیبانی از دکمه فعال هم میباشد.

چه اطلاعاتی میتوانید از دستگاه کالیبورن جی دو بدست آورید؟

  • 1 عدد سیستم کارتریج 2Caliburn G
  • 1 عدد سیم پیچ مشبک H 1.2Ω
  • 1 عدد سیم پیچ مش-H 0.8Ω
  • 1دفترچه راهنمای کاربر
  • 1 عدد کابل شارژ Type-C

بهتر است در ابتدا نگاهی به کیت Caliburn G2، جدیدترین عضو سری Caliburn بیندازید. ظرفیت باتری 750 میلی آمپر ساعتی و ظرفیت 2 میلی لیتر e-juice را دارد. با داشتن تعامل ارتعاشی، می‌توانید بدون نگاه کردن از عملکرد دستگاه به راحتی مطلع شوید. طراحی تنظیم جریان هوای پیشرونده در این سیستم به شما کمک می‌کند از آن به درستی استفاده کنید. کیت کالیبرن G2 Pod با یک پنجره بررسی e-juice و یک سیم پیچ H 1.2 اهم از پیش نصب شده در ابعاد مختلف ارائه میشود.

علاوه بر این، دستگاه کالیبورن جی دو با سیم پیچ 1.0 اهم و 0.8 اهم کالیبرن G نیز سازگار است. 1.2 اهم و 0.8 اهم در بسته بندی مختلفی وجود دارد تا بخار MTL و DTL محدود را برای شما فراهم کند. با درگاه پرکننده در بالای این سیستم نیازی به نگرانی در مورد نشتی آن ندارید و شما میتوانید بدون زحمت آن را دوباره پر کنید و استفاده کنید.

ویژگیهای اصلی دستگاه کالیبورن

مشخصات اصلی دستگاه کالیبورن

این دستگاه مشخصات و خصوصیات متمایزی دارد که قصد اشاره به آن‌ها را داریم. با ذکر این خصوصیات شما آشنایی بیشتری با این دستگاه خواهید داشت.

  • تعامل ارتعاشی
  • باتری یکپارچه 750 میلی آمپری
  • ظرفیت کارتریج 2 میلی لیتر
  • تنظیم جریان هوا پیشرونده
  • سیم پیچ مشبک H 1.2 اهم از پیش نصب شده
  • سازگار با کویل 1.0 اهم و 0.8 اهم کالیبرن جی
  • فناوری تنظیم Pro-FOCS
  • پر کردن راحت

کیت پاد Uwell Caliburn G2 با باتری 750 میلی آمپری داخلی کار میکند. میتواند حداکثر خروجی 18 وات داشته باشد و عمر باتری طولانی مدتی ارائه دهد. علاوه بر این، میتواند تا 2 میلی لیتر مایع E را در کارتریج قابل شارژ خود نگه دارد. این سیستم از آلیاژ آلومینیوم قابل توجهی ساخته شده است و ساختار قابل حمل و سبک وزن دارد. این عامل دستگاه ورودی لمسی را از طریق الگوهای ویبره مختلف به کاربران ارائه میدهد. علاوه بر این، اتصال کوتاه، ولتاژ پایین و غیره را برای هشدار به کاربر اطلاع میدهد. علاوه بر این، مجهز به تنظیم جریان هوا پیشرونده است.

این امر باعث می شود تا کاربر بتواند جریان هوای مطلوب را با دقت به دست آورد. سیستم کیت پاد  Uwell Caliburn G2با کویلهای سازگار مشخص شده است. این دستگاه به غیر از سیم پیچ 1.2 اهمی مناسب H از قبل معرفی شده، با کویل های 1.0 اهم و 0.8 اهم کالیبرن G نیز سازگار است. یک کیت شامل 2 سیم پیچ 1.2 اهم و 0.8 اهم است. بنابراین، تجربه ویپ MTL و DTL محدود را به طور مستقل در اختیار کاربر قرار میدهد.

مشخصات اصلی دستگاه کالیبورن

نتیجه گیری

در مجموع دستگاه کالیبورن جی دو مجهز به مکانیزم کادهی دوگانه است و کاربر میتواند از دکمه  استفاده کند یا مکانیزم اتومات را ترسیم کند. این سیستم شکل منحنی کاملی دارد که به همین دلیل کاملاً بر روی لب‌های کاربران قرار می‌گیرد و تجربه‌ای بی‌نقص را می‌دهد. کارتریج های 2Uwell Caliburn g بسیار راحت هستند و به کاربران این امکان را میدهند که به راحتی و بدون هیچ گونه استرسی از آنها استفاده کند. رنگ های Caliburn G2 عبارت از: کربن سیاه، قرمز پیرول، گرادیان، آبی اولترامارین و سبز کبالت است. قیمت Uwell Caliburn G2 در کشورهای مختلف متفاوت است. بسته به مدلی که میخواهید و رنگی که مورد انتظار شما است، لازم است یک مورد را انتخاب و خریداری کنید. راهنمایی و مشورت با متخصصان این حوزه میتواند به شما در خریدی مطمئن کمک کند.

نظرات

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 3

جدیدترین مقالات